|
 |
 |
 |
 |
 |
Šolska svetovalna služba
Telefonska številka |
 |
02 729 57 55 |
 |
|
E-pošta |
 |
|
|
 |
|
|
 |
|
Šola organizira v skladu z normativi in s standardi svetovalno službo. To delo opravljajo Katja Majhenič, Anuška Peran in Natalija Ornik Kramberger.
Svetovalne delavke se enakopravno vključujejo v delovanje šole pri reševanju pedagoških, psiholoških in socialnih vprašanj. Osnovne vrste dejavnosti so dejavnosti pomoči, razvojne in preventivne dejavnosti ter dejavnosti načrtovanja in evalvacije.
Pedagoginja Katja Majhenič ureja področje lajšanja socialnih stisk učencev in koordinira brezplačna letovanja otrok iz socialno šibkejših družin. Izvaja vpis šolskih novincev in pomaga pri uvajanju otrok v šolo. Posebno pozornost namenja karierni orientaciji, saj s kariernim svetovanjem in informiranjem nudi učencem lažji prehod v srednje šole. Učencem svetuje pri izbiri izbirnih predmetov. Specialna pedagoginja Anuška Peran se ukvarja z aktivnostmi s področja odkrivanja in dela z nadarjenimi učenci. Sodeluje pri organiziranju in izvaja preventivne aktivnosti s področja učne in vzgojne problematike, svetuje učencem in staršem ter sodeluje z učitelji in vodstvom šole pri načrtovanju, spremljanju in evalvaciji razvoja šole ter pri opravljanju vzgojno-izobraževalnega dela. Področje učnih težav in otrok s posebnimi potrebami vodi pedagoginja Natalija Ornik Kramberger. Pri opravljanju svojega dela se svetovalna služba povezuje z različnimi strokovnimi institucijami (Zavodom RS za šolstvo, Zavodom RS za zaposlovanje, centri za socialno delo, svetovalnimi centri, zdravstvenimi domovi, Rdečim križem idr.).
Svetovalni delavki Katja Majhenič in Anuška Peran bosta v šolskem letu 2022/23 dosegljivi ob torkih in četrtkih 8.00-11.00 ter v času popoldanskih govorilnih ur in roditeljskih sestankov 16.00-18.00. Za drug termin se lahko predhodno dogovorite po telefonu ali elektronski pošti (kontakti so na vrhu te strani).
|
|
 |
 |
 |
 |

© 2004-2023 OŠ Voličina. Vse pravice pridržane. | 4. 10. 2023, 11:23 | Izjava o dostopnosti
 |
|