|
Matematična delavnica II
Izberejo lahko učenci |
|
8. razreda |
|
|
|
Število ur |
|
35 - 1 ura tedensko |
|
|
|
Učiteljica |
|
Petra Šuman |
|
Matematična delavnica II je naravoslovni-tehnični izbirni predmet, pri katerem učenci pridobijo izkušnje in jih povezujejo z matematičnimi znanji pridobljenimi pri rednem pouku.
Razvijajo sposobnost izražanja svojega matematičnega znanja. Oblikujejo pozitiven odnos do matematike, razvijajo sposobnost opazovanja lastne matematične dejavnosti. Razvijajo prostorsko predstavljivost, učijo se celovitega načrtovanja in razvoja matematične dejavnosti. Spoznajo matematiko kot delo več generacij in narodov.
Učenec se bo pri tem predmetu naučil in seznanil z naslednjimi sklopi:
Zgodovina matematike
|
Poznati matematiko kot kulturni pojav , vedeti ,da se dojemanje in način ukvarjanja z matematiko skozi zgodovino spreminjata in tako se spreminja njen pomen. |
|
Iskati vire in samostojno pridobiti informacije o matematiki iz različnih kultur. |
Drugačna geometrija
|
poznati geometrijske like, telesa in njihove lastnosti (tangram, origami), |
|
upodobiti geometrijske lastnosti likov in teles pri konstrukcijah iz raznih materialov, |
|
uporabiti svoje geometrijsko znanje pri konstrukcijah z nadstandardnimi orodji (deščica, kozarec). |
Geometrija s prepogibanjem papirja
|
konstruirati preproste geometrijske like s prepogibanjem papirja, |
|
preveriti geometrijske lastnosti likov z rokovanjem materiala (s prepogibanjem papirja), |
|
z geometrijskimi argumenti utemeljiti preprosto konstrukcijo s prepogibanjem papirja, |
|
spoznati najosnovnejše o topologiji ploskev (ploskev, rob, ploskev, stran, dvostranske in enostranske ploskve). |
Predmet je namenjen učencem in učenkam različnih matematičnih sposobnosti. Vsebina in oblika dela v razredu se prilagaja interesom in sposobnostim učencev.
Vsak učenec lahko obiskuje delavnico za osmi in deveti razred tudi če ni bil udeležen v predhodni matematični delavnici. |
|
|