|
 |
 |
 |
 |
 |
Raziskovanje domače okolice
Izberejo lahko učenci |
 |
7., 8. in 9. razreda |
|
 |
|
Število ur |
 |
35 (32) - 1 ura tedensko |
|
 |
|
Učiteljica |
 |
Janja Pihler |
|
Raziskovanje domače okolice se povezuje s predmetom Naravoslovje v 7. razredu in Biologija v 8. in 9. razredu osnovne šole. Je nadgradnja biologije in spada v naravoslovno področje.
Splošni cilji predmeta
Učenec pri predmetu:
 |
poglobi, razširi in nadgradi že osvojeno znanje pri osnovnem predmetu |
 |
poveže teorijo s prakso |
 |
spozna terenske in eksperimentalne metode dela |
 |
spozna in poglobi spoznanje o nujnosti sonaravnega bivanja |
 |
poglobi spoznanja o nujnosti varovanja narave in živih bitij v njej |
 |
poveže biološko znanje s strokami in poklici, ki temeljijo na biološkem znanju |
 |
poglobljeno spoznajo načine onesnaževanja kopnega, vode in zraka |
 |
izoblikuje pozitiven odnos do narave |
Operativni cilji predmeta
Učenec pri predmetu:
 |
seznani se z naravnimi viri pitne vode v svoji okolici |
 |
spozna naravno dediščino svoje okolice |
 |
seznani se z načini ogrožanja ekosistemov v svoji okolici |
 |
spozna preventivne ukrepe za zaščito ekosistemov |
 |
seznani se z globalnimi ekološkimi problemi ( kisel dež, segrevanje ozračja, ozonska luknja, klimatske spremembe) |
Pouk pri predmetu je usmerjen v aktivno delo učencev (skupinsko in individualno). Učenci s terenskim in raziskovalnim pristopom raziskujejo konkretno domače okolje. Učenci se naučijo na osnovi praktičnega dela na terenu, izdelati poročilo in poročati o svojem delu. Pri tem upoštevajo pravila varnega in etičnega dela z živimi bitji. Pripravijo tudi razstave in predavanja za sošolce in starše v projektu Ekošola. |
|
 |
 |
 |
 |

© 2004-2025 OŠ Voličina. Vse pravice pridržane. | 24. 3. 2025, 8:01 | Izjava o dostopnosti
 |
|