 |
pridobivajo bralno in gledališko kulturo, tj. naklonjenost do branja krajših dramskih besedil ter obiskovanj gledaliških predstav, |
 |
si oblikujejo stališča za prepoznavanje kvalitetne predstave (vzgoja gledališkega občinstva), |
 |
ob branju domačih in tujih krajših dramskih del in gledanju predstav razvijajo osebnostno in narodno identiteto, |
 |
razvijajo zanimanje za sprejemanje različnih gledaliških in lutkovnih predstav (mladinsko gledališče in gledališče za odrasle, lutkovno gledališče, ulično gledališče, variete), |
 |
spoznavajo gledališče kot sintezo različnih umetnosti, |
 |
sprejemajo besedila in predstave in jih s pomočjo učitelja vrednotijo, |
 |
s pomočjo učitelja pišejo in se pogovarjajo o besedilih in o predstavah, |
 |
s pomočjo učitelja ustvarjajo besedila in manjše predstave, nastopajo na odru ter se učijo delati v skupini. |
 |
berejo krajša besedila slovenske in tuje mladinske dramatike, spoznavajo zgradbo dramskega besedila, |
 |
s pomočjo učitelja dramsko besedilo razčlenjujejo, |
 |
s pomočjo učitelja pišejo dramatizacije pesemskih in proznih besedil, |
 |
udeležujejo vaj ter sproščeno improvizirajo besedila, |
 |
ogledajo si predstavo/-e, se o njej/njih pogovarjajo in jih skušajo vrednotiti, |
 |
spoznavajo glavne prvine gledališkega dogodka, tj. gledališko komunikacijo in njeno aktualnost (igralci - predstava - skupinski gledalec), |
 |
razvijajo zmožnosti izražanja z mimiko, kretnjami, gibanjem in govorom v odrskem prostoru. |