 |
Učenci spoznajo značilnosti različnih glasbenih slogov, zvrsti in žanrov; |
 |
učenci poglobijo sposobnosti doživljajske in analitične recepcije; |
 |
navajajo se na sprejemanje obsežnejših glasbenih del (npr. opera, balet, musical, ...); |
 |
razlikujejo zvočne barve; |
 |
orientirajo se v temeljnih oblikovnih značilnostih; |
 |
razumejo sintezo besedne in glasbene umetnosti; |
 |
poglobijo odnos do ljudske glasbene zapuščine; |
 |
svoja glasbena doživetja in predstave izražajo v drugih oblikah umetniške komunikacije: s pomočjo glasbene, besedne, likovne in gibno-plesne komunikacije; |
 |
razvijajo sposobnost presoje in vrednotenja glasbenih dosežkov; |
 |
selektivno izbirajo medijske glasbene programe in oblikujejo osebno zbirko zvočnih posnetkov; |
 |
v okviru možnosti obiskujejo glasbene prireditve in o njih poročajo; |
 |
znajo uporabljati glasbene informacije v priročni literaturi in na spletnih straneh. |