Oblak 365Arnes Učilnice

kontakt | šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | prehrana | naši uspehi | knjižnica | šport | povezave | IP | galerija | video | šolarček

Novice

Šolske novice
Arhiv šolskih novic 2016/2017

šolsko leto: razred: objavil-a:

18. 6. 2017, 18:31

1 od 7
Ponovno prvaki

V okviru preventivnega zobozdravstvenega programa je v šolskem letu 2016/17 v osnovnih šolah potekalo 34. tekmovanje za čiste zobe. Vanj so bile vključene vse šole, ki jih je pokrivala stara občina Lenart. Pod okriljem ZD Lenart so v tekmovanju sodelovali učenci od 2.- 5. r. Učenci 3.a so dosegli 98% uspešnost in tako postali drugo leto zapored šolski zmagovalci ter zmagovalci na območju, ki ga pokriva omenjeni zdravstveni dom. Vsi učenci, ki so ob vsakem pregledu imeli brezhibno čiste zobe, so prejeli pohvalo. Vsem pa je ga.Ksenija pripravila razredni kino in razdelila darilca. Čestitke zmagovalcem!

18. 6. 2017, 18:20

1 od 1
2. mesto projektu Bodimo prijatelji

V 3. razredu smo zaključili z izvajanjem razrednega projekta Bodimo prijatelji. V projekt so bili učenci vključeni od vstopa v šolo. To je projekt medgeneracijskega sodelovanja s poudarkom na sprejemanju drugačnosti. Sodelujemo s člani bivalne enote Socialno varstvenega zavoda Hrastovec v Voličini. Projekt smo predstavili na natečaju Medgeneracijskega sodelovanja 17. Festivala za tretje življenjsko obdobje. Osvojili smo 2. mesto.

Adobe Acrobat dokument Medgeneracijski natečaj
Festival za tretje življenjsko obdobje

18. 6. 2017, 18:08

Ogled nagradne predstave

Učenci 3.a in 3.b so sodelovali na likovnem natečaju Ministrstva za obrambo, Naravne in druge nesreče na temo Pozor, nevarne snovi. Izbrani smo bili za najaktivnejšo osnovno šolo natečaja. Za nagrado smo prejeli 40 odsevnih brezrokavnikov in lutkovno predstavo gledališča Fru Fru. Nagradno predstavo, Obisk Dr.Eka, so si otroci iz vrtca (Lunice in Sončki) in učenci od 1. do 5. razreda ogledali v torek, 13. 6. 2017.

Lunice Sončki 1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred

12. 6. 2017, 17:32
Mojca Vogrin Pivljakovič

Plesne delavnice

V soboto, 10.6.2017, smo imeli plesne delavnice hip hopa. Hana nas je naučila veliko novih plesnih korakov. Neizmerno smo uživali.

2. razred 3. razred 4. razred 5. razred

24. 5. 2017, 20:45

Bodimo prijatelji

V 3.razredu izvajamo projekt medgeneracijskega sodelovanja s poudarkom na sprejemanju drugačnosti in prostovoljstva. S člani bivalne enote Socialno varstvenega zavoda Hrastovec v Voličini se srečujemo in skupaj sodelujemo v različnih aktivnostih. V torek, 23.5.2017, smo imeli zadnje skupno srečanje v tem šolskem letu. Najprej smo skupaj posadili lipo, drevo, ki so nam ga podarili čebelarji. Sledil je kulturni program, ki so ga pripravili učenci. Tega se naši prijatelji vedno zelo razveselijo. Radi poslušajo, pomagajo peti, gledajo… in seveda navdušeno ploskajo. Član DBE, Pavli, nas je presenetil in nam prebral pesem s katero se nam je zahvalil za obisk in da smo prijatelji. V nadaljevanju je sledilo druženje ob igri in pogovoru ter seveda ob dobrotah, ki so jih pripravili.

24. 5. 2017, 19:33

1 od 2
Brina bronasta

Twirling, plesni in mažoretni klub Lenart se je minuli vikend udeležil 17. državnega prvenstva v mažoretah. V skupini pompom kadet je tudi naša učenka 3.a, Brina Bezjak. Domov se je vrnila z medaljo, saj si je skupina priplesala tretje mesto. Brina, čestitamo! Kar pogumno naprej!

18. 5. 2017, 21:56

Zaključna ekskurzija 3.razreda

V sredo, 17.5. 2017, so se učenci 3.a in 3.b odpravili na zaključno ekskurzijo. V Vulkaniji nas je čakalo zanimivo in nepozabno potovanje skozi vulkansko podzemlje. Spoznali smo vulkane, se sprehodili po lavini cevi, si ogledali 3D film s posebnimi efekti o nastanku vesolja in Zemlje, se z dvigalom spustili v magmatsko ognjišče in se na površje vrnili z Olijevim podzemnim vlakcem. Ogledali smo si še geološki muzej, kjer smo spoznali minerale in kamnine z območja Goričkega ter si ogledali še nekaj zanimivih in poučnih filmov. Po ogledu Vulkanije nas je čaka vožnja s turističnim vlakom do kamnoloma in vožnja po panoramski poti nazaj do Vulkanije. Nato smo si še ogledali grad Grad in v njem doživeli mnogo zanimivega. Na grajskem dvorišču smo se sprostili ob igri. Sledila je vožnja v Radence, kjer smo si privoščili sladoled in igro v parku.

18. 5. 2017, 14:18
Nataša Herga Kosi

Obisk občine Lenart

V ponedeljek, 15.5.2017 smo učenci 3.a in 3.b razreda šli na ekskurzijo na občino Lenart. Najprej smo imeli v šoli dve uri matematike, po malici pa smo se z avtobusom odpeljali v Lenart. Na občini smo spoznali župana mag. Janeza Kramberger. V sejni sobi smo se igrali župana. Lano smo izvolili za županjo. Voditi je morala sejo ter odgovoriti na nekaj vprašanj. Pri odgovorih ji je pomagal tudi župan. Po končani seji nas je župan pogostil še s sokom ter piškoti.

15. 5. 2017, 20:21

Kulturni dan na Ptuju

Tudi učenci 3.a, 3.b in 2.b razreda so bili na Ptuju. Najprej so prisluhnili pravljici, potem pa so šli raziskovat grad. Poiskati so morali tudi zrno graha o katerem je pripovedovala pravljica. Z velikim zanimanjem so si ogledali največjo zbirko orožja v Sloveniji. Zanimiva so jim bila tudi glasbila, ki so si jih ogledali in jim prisluhnili. V delavnici, ki je sledila po ogledu, so si izdelali krone ali lutke. Sprehodili so se še po starem mestnem jedru, se posladkali s sladoledom in se sprostili v novem parku pod gradom.

2. razred 3. razred

10. 5. 2017, 17:19

Noč v šoli

Verjetno ste se ob branju naslova kar malo začudili. Šola že ponoči? Noč v šoli so doživeli učenci 3.a in 3.b. V petek so v šolo prišli kar dvakrat, zjutraj in zvečer. Noč, ki so jo preživeli v šoli, ni bila nič kaj šolska. Od prvih treh šolskih let so se tako poslovili na svoj način, ob druženju in preživljanju skupnih trenutkov v šoli, ko to ni ravno običajno. Ob tej priložnosti se želimo zahvaliti vsem, ki ste pomagali, da smo lahko prespali v šoli. Upam, da je bila noč v šoli za vas takšna, da se je boste, dragi tretješolci in tretješolke, še dolgo radi spominjali.

21. 4. 2017, 19:42

1 od 9
Posadili smo lipo

Čebelarska zveza Slovenije je v sodelovanju z Zavodom za gozdove Slovenije in podjetjem Semenarna Ljubljana pripravila sadike dreves lip in semena sončnic, ki jih je podarila slovenskim šolam in vrtcem. Prejeto lipo smo s skupnimi močmi otrok vrtca in šole danes posadili pred šolo. Ker so jo posadili z mnogo dobre volje, bo drevo zagotovo uspevalo. Semena sončnic bomo posejali, ko bodo dnevi toplejši.

Lunice Sončki 1. razred 2. razred 3. razred

21. 4. 2017, 19:29

Natečaj Pozor, nevarne snovi

Učenci 3.a in 3.b so sodelovali na likovnem natečaju Ministrstva za obrambo, Naravne in druge nesreče na temo Pozor, nevarne snovi. Strokovna komisija je izbrala 5 najboljših izdelkov po posameznih starostnih kategorijah in jih nagradila. Med nagrajenimi je naša učenka Mija Marušič. V četrtek, 20.4.2017, se je udeležila prireditve, kjer je prejela priznanje in nagrado ter si ogledala postajo poklicnih gasilcev. Prav tako je bila šola letos izbrana za najaktivnejšo osnovno šolo natečaja. Za nagrado smo prejeli 40 odsevnih brezrokavnikov in lutkovno predstavo gledališča FRU FRU. Miji čestitam za uspeh!

2. 4. 2017, 16:50

Nabiranje čemaža

V sredo, 29.3.2017, so se mlade zeliščarke 3. in 6. razreda odpravile v bližnji gozd. Njihov glavni cilj je bil, da dobro spoznajo in prepoznajo čemaž. Spremljale so jih članice zeliščarskega društva. Dekletom so že na poti pokazale marsikaj zanimivega, npr. cvetoči navadni lapuh. V gozdu so spoznavale užitne in strupene rastline, ki jih zdaj tam najdemo. Vse nabrano so zeliščarke skrbno pregledale. Po nabiranju je na gozdnem robu sledila malica: namaz iz kopriv, namaz s čemažem in domača marmelada. Recepte za jedi s čemažem najdete v priponki.

Microsoft Word dokument Čemaževi recepti

8. 3. 2017, 19:07

Zeliščarji poročajo

S srečanji so pričele zeliščarke tretjega razreda. Danes so si izdelale zajčke in punčke napolnjene z zelišči. Pripravile so si tudi čaj. Pokazale so veliko spretnosti in iznajdljivosti.

7. 3. 2017, 12:52
Uspeh na likovnem natečaju

Tretješolci so sodelovali na likovnem natečaju Ministrstva za obrambo, Naravne in druge nesreče na temo Pozor, nevarne snovi!. V njihovi starostni kategoriji so prejeli 134 izdelkov. Strokovna komisija je izbrala 5 najboljših, med njimi likovni izdelek Mije Marušič. Mija, čestitam za uspeh!

7. 2. 2017, 7:42
Simona Čuček

1 od 7
Muzej starih predmetov

V 1. razredu se učimo o preteklosti, življenju naših babic in dedkov. Učenci so v šolo prinesli veliko starih predmetov, ki so jih nekoč uporabljali. V razredu smo pripravili pravi muzej. Na obisk smo povabili tretješolce. Naši kustosi so jim predmete pokazali in predstavili. Po zimskih počitnicah pa nas še čaka zanimivo srečanje z babicami in dedki. Komaj čakamo!

1. razred 3. razred

25. 1. 2017, 19:52

1 od 8
Igre na snegu

Danes so imeli učenci drugega in tretjega razreda športni dan. Dan so preživeli na snegu. Vreme in dobra volja sta nam odlično služila. Čas na snegu je prehitro minil. Razveselili smo se tudi toplega čaja, ki nas je pričakal, ko smo se vrnili s sosednjega hriba.

2. razred 3. razred

4. 1. 2017, 12:35
Simona Čuček

1 od 8
Kulturni dan

Učenci 1., 2. in 3. razreda smo v torek, 3.1. 2017, obiskali SNG Maribor. Ogledali smo si gledališko pravljico s petjem in plesom Janko in Metka. Nad gledališko predstavo smo bili vsi zelo navdušeni. Po predstavi smo se odpravili še na krajši sprehod po Mariboru. Ogledali smo si tudi avtobusno in železniško postajo. Imeli smo se lepo.

Janko in Metka

23. 12. 2016, 10:22

1 od 9
Jelkovanje

Učenci 1., 2. in 3. razreda vam pošiljajo nekaj utrinkov z jelkovanja. Veselo plešejo, igrajo družabne igre, ustvarjajo ter uživajo v šolskem kinu. Voščijo vam lepe praznike.

24. 9. 2016, 20:09

1 od 20
Učenci 1.VIO na mednarodnem sejmu SOBRA

V petek, 23. 9. 2016, so učenci 1., 2. in 3.r šolski dan preživeli precej drugače kot običajno. Odpeljali so se v Gornjo Radgono, kjer so se udeležili 6. Mednarodnega sejma obrambe, varnosti, zaščite in reševanja - SOBRA. Dogajalo se je veliko zanimivega. Fotografije povedo, kaj so počeli in kako so se imeli. Če o sejmu želite izvedeti še kaj, si poglejte spodnjo povezavo.

O sejmu, foto galerija

8. 9. 2016, 13:54
mag. Anton Goznik
Vabilo na predavanje in 1. roditeljski sestanek za vrtec in I. VIO

Spoštovani starši, vabimo vas na 1. skupni roditeljski sestanek za starše, ki imate otroke v vrtcu ali I. VIO. Sestanek bo v četrtek, 15. 9. 2016, ob 16.30 v jedilnici šole. V uvodnem delu vas bomo seznanili z osnovnimi informacijami ob začetku šolskega leta 2016/17, nato bo ob 17.00 sledilo predavanje g. Tilna Dominka Splet kot magnet za otroke. Na spodnjih povezavah so objavljeni:

• predlog novega Vzgojnega načrta Osnovne šole Voličina,
  • predlog novih Pravil šolskega reda Osnovne šole Voličina in
  • predlog novega Hišnega reda Osnovne šole Voličina.

Ker boste starši, ki imate otroke v šoli, na razrednih roditeljskih sestankih obravnavali omenjene dokumente, vas prosimo, da si jih pred sestankom preberete. Hvala. Veseli bomo vašega obiska.