Oblak 365Arnes Učilnice

kontakt | šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | prehrana | naši uspehi | knjižnica | šport | povezave | IP | galerija | video | šolarček

Novice

Šolske novice
Arhiv šolskih novic 2017/2018

šolsko leto: razred: objavil-a:

14. 6. 2018, 18:30
Simona Čuček

Piknik škrata Zdravilka

Danes, 14.6. 2018, smo imeli mladi zeliščarji zaključno srečanje, piknik škrata Zdravilka. Letos je bila osrednja tema piknika čebele in medonosne rastline. Kot presenečenje sta nastopili Irena in Marjetka z lutkovno predstavo Katka in polžka. Piknik je popestril Matic, ki nam je zaigral znano Slakovo Čebelar, mi pa smo zraven ubrano prepevali. Alex je prebral pesem Franca Eržena Čebelica, dekleta 4. razreda pa so pripravile koreografijo na pesem Čebelar. Po kulturnem programu so sledile dejavnosti v skupinah. Vsaka skupina je spoznavala eno medonosno rastlino (sivka, lipa, materina dušica, ajda) in jo predstavila ostalim zeliščarjem. Po delu je sledila prava zabava...palačinka party in igranje. Imeli smo se lepo. Mladi zeliščarji se zahvaljujemo našim zeliščarkam, ki so skrbele, da so nam naše bučke pridno polnile z velikimi modrostmi. Pa se naslednje šolsko leto spet vidimo!

1. razred 2. razred 3. razred 4. razred 5. razred 6. razred 7. razred

11. 6. 2018, 17:19
Regina Dobaja

1 od 6
Zeliščarji, vabljeni na piknik škrata Zdravilka!

V prejšnjem tednu smo imeli pod Čučkovo uto srečanje zeliščarjev in članic slaščičarskega krožka. Učenke so pripravile sadni tiramisu v katerega so dale tudi sadje in rastline, ki so ga nabrale v okolici. Osvežile so se z napitkom iz melise. Pod lipo so z Marijino pomočjo izvedele marsikaj koristnega o tem drevesu.
In sedaj še povabilo za vse člane zeliščarskega krožka: v četrtek, 14.6.2018 vas škrat Zdravilko vabi na piknik. Pod Čučkovo lipo se dobimo ob 13.00. S piknikom zaključimo ob 15.00. Lepo vabljeni!

6. razred 7. razred

11. 6. 2018, 13:18
Nina Čuček

1 od 5
Ogled Radia Slovenske gorice

Z učenci, ki so vključeni v interesno dejavnost Novinarska delavnica smo si v petek, 8.6.2018 ogledali Radio Slovenske gorice. Na radiu so nam pripravili lep ogled in delavnico, v kateri so učenci sestavili in posneli kratko oddajo. Seveda brez posladka na koncu ni šlo. Radijski ekipi hvala za ogled.

23. 5. 2018, 11:03

1 od 8
Opazovanje Lune

V torek, 23. 5. 2018 ob 20.00 smo na OŠ izvedli astronomski večer na temo Luna in Mars. Aktivnost je bila izvedena v okviru programa za nadarjene, astronomskega večera pa so se lahko udeležili vsi, ki jih to zanima. Po uvodnem predavanju o Luni in Marsu smo s teleskopom opazovali Luno, ki je v trenutno v prvem krajcu.

5. razred 6. razred 7. razred 8. razred

8. 4. 2018, 19:56

1 od 4
Naravoslovni dan 6. in 9. razred

V soboto, 7. 4. 2018 smo na šoli izvedli naravoslovni dan za učence 6. in 9. razreda. Obiskali smo Gornjo Radgono in si na prostorih Pomurskega sejma ogledali sejma MEGRA in GREEN. Učenci so spoznali gradbene materiale, možnosti ogrevanja , vrste energentov, gradili mostove iz testenin in podrobneje spoznali les kot material za gradnjo.

6. razred 7. razred 8. razred 9. razred

8. 4. 2018, 18:18

1 od 5
Regijsko tekmovanje iz konstruktorstva in obdelave gradiv

V petek, 6. 4. 2018 od 9.00 pa do 13.00 je na OŠ Velika Nedelja potekalo regijsko tekmovanje iz znanja konstruktorstva in obdelave gradiv. Tekmovanja so se udeležili tudi učenci OŠ Voličina (Filip Šinjur, Tinkara Štruc, Žiga Šešerko, Nik Diego Damiš, Nik Rojko in Nino Muršec), ki so tekmovali v 4-ih disciplinah: obdelava kovin, obdelava lesa, obdelava papirja in konstruiranje z lego gradniki.Dosegli so odlične rezultate. obdelava papirja - 1. mesto (Tinkara Štruc) obdelava kovin - 3. mesto (Nik Rojko in Nino Muršec) obdelava lesa - 2. mesto (Nik Diego Damiš in Žiga Šešerko) Učencem čestitam in želim še veliko kvalitetnih izdelkov in idej.

6. razred 7. razred 8. razred 9. razred

12. 1. 2018, 12:35
Petra Munda

Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 6

Pošiljamo še zadnji pozdrav pred odhodom v dolino. Za nami so nepozabna doživetja, majhne in velike zmage, predvsem pa nova znanja in osvojene veščine. Ni jih malo, ki bi še ostali. Stkala so so nova prijateljstva, prve ljubezni, spoznanja, kaj vse zmoremo in znamo. Učiteljski tim izreka pohvalo vsem učencem za izkazan trud in spoštovanje dogovorov. Pa še nekaj utrinkov, da nas boste laže pričakali. V Voličino prispemo okoli 15.30 ure.

11. 1. 2018, 15:40
Mateja Karneža

Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 5

V času, ki ga ne preživimo na smučiščih, čas zapolnimo z raznimi družabnimi igrami, glasbo, socialnimi igrami, risanjem, aktivnostmi na prostem in zanimivostmi astronomije.

10. 1. 2018, 17:40
Mateja Karneža

Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 4

Tudi popoldan smo aktivni, čeprav dopoldan preživljamo na smučišču. Po popoldanskem počitku se vsak dan odpravimo na različne aktivnosti. Ena skupina se je podala na krajši pohod, na katerem smo si ogledali slap Skalca, druga pa je preizkušala svoje veščine v adrenalinskem parku.

10. 1. 2018, 16:59
Petra Cvikl Marušič

1 od 3
Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 3

Čeprav smo najprej mislili, da s smučanjem ne bo nič, nas je vreme presenetilo in veselo smo se podali po pohorskih strminah. Sporočamo vam, da uživamo in šole čisto nič ne pogrešamo :)

YouTube video Smučanje

5. razred 6. razred Šport

9. 1. 2018, 12:59

Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 2

Danes smo v objektiv fotoaparata ujeli tudi naše smučarje, ki že pridno smučajo po velikih in manjših strminah. Razdeljeni so v 5 skupin, kjer vsi odlično napredujejo. Učenci so zelo vztrajni in motivirani za smuko. Kljub slabšim vremenskim pogojem uživamo v naravi.

8. 1. 2018, 11:50
Šola v naravi - Pozdrav s Planinke 1

Sporočamo, da smo učitelji in učenci 5. in 6. razreda varno prispeli na dom Planinka. Pripravili smo sobe, prtljago in že čakamo na smučanje. Lep pozdrav

10. 10. 2017, 11:20
Tonja Lorbek

1 od 3
Radijska oddaja

V letošnjem šolskem letu smo pri interesni dejavnosti Novinarska delavnica pripravili prvo radijsko oddajo. Predvajala se bo v okviru oddaj Iz osnovnošolskih klopi na Radiu Slovenske gorice in sicer v soboto, 14.10. ob 10. uri in v ponedeljek, 16.10. ob 17. uri. Vabimo vas k poslušanju.

5. razred 6. razred 7. razred 8. razred 9. razred

4. 10. 2017, 22:09

Z roko v roki

Učenci 6. a in 6. b oddelka so obiskali stanovalce v dislocirani bivalni enoti socialno varstvenega zavoda Hrastovec v Voličini. Učenci so spoznali način življenja stanovalcev in z njimi skupaj preživeli čudoviti dan. Tako stanovalci kot tudi učenci so bili navdušeni nad skupnim druženjem, ki je minilo precej hitro. Učenci so pekli piškotke, izdelovali lutke iz sivke in blaga ter igrali namizni tenis. Letošnja tema šolskega parlamenta je drugačnost, zato so učenci ob izteku skupnega druženja zapisali nekaj vtisov, občutkov in doživljajev. Učenci so se strinjali, da so stanovalci zelo prijazni, odkriti in veseli. Drugačnost je včasih lahko tudi prednost.