Oblak 365Arnes Učilnice

kontakt | šola | vrtec | novice | koledar | zaposleni | projekti | prehrana | naši uspehi | knjižnica | šport | povezave | RaP | IP | galerija | video | šolarček

Šola

Adobe Acrobat dokument Pravila šolskega reda
Adobe Acrobat dokument Hišni red
Adobe Acrobat dokument Načrt vzgojnih dejavnosti
Adobe Acrobat dokument Prometno varnostni načrt

Šolska svetovalna služba
Delovne konference

Prednostne naloge
Strateško načrtovanje
Razvojni načrt
Organiziranost
Svet staršev
Šolski sklad
Formativno spremljanje
Spodbudno šolsko okolje
Prožne oblike učenja
Sodelovanje z okoljem

Otroški parlament
Pevski zbor
Tekmovanja
Formativno spremljanje

Formativno spremljanje lahko razumemo kot drugačno filozofijo učenja in poučevanja. Lahko pa ga pojasnimo kot krovno besedno zvezo za didaktične pristope, ki – kot kažejo obsežne raziskave po svetu – prispevajo k odpravljanju zakoreninjenih in neučinkovitih praks ter stereotipov na področju učenja in poučevanja.

Dolgo je veljalo, da je pri učenju in poučevanju ključnega pomena povratna informacija, ki jo učencem posreduje učitelj. Nova spoznanja kažejo, da so dosežki boljši, če povratno informacijo prejme tudi učitelj od učenca. Poudariti je potrebno tudi, da je kakovost povratne informacije bistvenega pomena.

V pedagoški praksi v preteklosti je bilo pogosto poudarjeno predstavljanje ciljev, ki so v učnih načrtih zapisani za učitelja. Danes je v ospredju predstavljanje osmišljenih namenov učenja.

Glavni cilj formativnega spremljanja je v razredu opaziti vsakega učenca, spremljati njegov napredek in učencem učni proces čim bolj osmisliti. Poznamo 5 glavnih elementov formativnega spremljanja:

nameni učenja in kriteriji uspešnosti,
dokazi,
povratna informacija,
samovrednotenje,
preverjanje predznanja.

Tudi v tem šolskem letu bomo v šoli nadaljevali in krepili delo na tem področju.

© 2004-2025 OŠ Voličina. Vse pravice pridržane. | 7. 12. 2025, 4:26 | |